من برای امروزی که تو را ندارم،
ناراحت نیستم...
ناراحتم، برای چهل سالگی ام،
آنجا که به بهانه ی یک شعر، یک آهنگ،
به یادت میافتم...
من برای آن لبخند که درد دارد،
ناراحتم ...
n
چه غریبانه می خواهمت ......ما را در سایت چه غریبانه می خواهمت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4