من برای امروزی که تو را ندارم،
ناراحت نیستم...
ناراحتم، برای چهل سالگی ام،
آنجا که به بهانه ی یک شعر، یک آهنگ،
به یادت میافتم...
من برای آن لبخند که درد دارد،
ناراحتم ...
n
چه غریبانه می خواهمت ......ما را در سایت چه غریبانه می خواهمت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 4
ما را در سایت چه غریبانه می خواهمت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 33
ما را در سایت چه غریبانه می خواهمت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18
ما را در سایت چه غریبانه می خواهمت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112
تو را دوست دارم و این تمام حرفهای درون سینهام است. که گاهی لبخند میشود روی لبم و تو حظ میکنی. گاهی بغض میشود و گلویم را زخم میکند. گاهی میشود حرفهایی که با تو میگویم و گاهی میشود قهر و سکوتی که هیچ نمیگوید تا تو حرف عشق را از خط به خطِ نگفتنهایش بخوانی. تمامِ من تویی و تمام حرفها دوست داشتنِ توست و من آنِ توام. باش. بمان. ادامه بده و از همان حرفهای ساده بزن و باز بیا باهم سیر بخندیم. فرصت برای زیستن آنقدرها طولانی نیست که برای عاشقی کردن دست نجنبانیم.
چه غریبانه می خواهمت ......
ما را در سایت چه غریبانه می خواهمت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109