دوستت دارم ...

خرید بک لینک

بيشتر از آنچه که تصور میکنی دوستت دارم وبیشتر از آنچه باور داری عاشق تو هستم.

بیشتر از هر عشقی بر تو عاشقم و بیشتر از هر دیوانه ای مجنون تو هستم.

عزیزم من محتاج تو هستم و بدون تو زندگی برایم مفهومی جز تاریکی و سیاهی ندارد!

دوستت دارم چونکه میدانم تو نیز مرا دوست میداری ، دوستت دارم چونکه مرا باور داری و مرا لایق آن قلب پر از محبتت میدانی!

تنها آرزویم این است که تا آخرین لحظه زندگی ام در کنارتو باشم و جز این از خدای خویش هیچ آرزویی را ندارم.

این قلب کوچک و شکسته و پر از عشق من تنها هدیه ای است از طرف من به تو! از تمام دنیا تنها همین قلب کوچک را دارم ، همین و بس!

تا پایان با تو می مانم چونکه تنها تو هستی که معنای واقعی عشق را به من ابراز کردی و آموختی!
آموختی که عشق یعنی تا پایان زندگی ماندن و تا پایان زندگی دوست داشتن!

به جز تو کسی برای من دوست داشتنی نیست و به جز تو کسی لایق این قلب بی طاقت من نیست.

هر جای دنیا که هستی بدان که در این دنیای بزرگ کسی هست که عاشق و دیوانه تو می باشد !

هر جای دنیا که هستی بدان که من به انتظار تو می مانم تا تو را ببینم و در آغوش خود بفشارم!

دنیا خیلی بزرگ است ، این دنیا پر از عاشق و معشوق است ،پر از لیلی و مجنون است، اما همه عاشقان یک سو ، و من و تو نیز یک سوی دیگریم!

تو دومین قبله عبادت منی و در همه لحظه ها بعد از خدا تو را عبادت میکنم!

بدون تو ،جایی در این دنیای بزرگ ندارم ، و تنهاتر از من دیگر تنهایی نیست!
تو همان دنیای منی عزیزم...

به هر زیبایی های این دنیا که می نگرم تو را میبینم .

دوستت دارم عزیزم خیلی دوستت دارم ، آنقدر دوستت دارم که دیگر هیچگونه جای ابرازی برای آن نیست!

مستم از عشق تو ، و پریشانم از غصه های تو و گریانم از اشکهای تو!

با تو پر از امیدم ، و رنگ خوشبختی را خوش رنگ از گذشته می بینم.

با تو قلب من خوشبخت ترین قلب دنیاست ، با تو این دنیا برایم همان بهشت است!

دوستت دارم … چون که در میان اینهمه عاشقان تو توانستی بمانی با قلبم ، بسازی با احساسم و درک کنی زندگی ام را !

دوستت دارم… چون که این قلب کوچک و پر از عشق مرا در قلبت طلسم کرده ای و نگذاشتی هیچ کس دیگر قلب مرا از تو بگیرد !

اینبار با فریاد ، با چشمهای گریان ، با قلبی عاشق ،با اراده و با احساسی پر از دوست داشتن میگویم که.....دوستت دارم

تا همه عاشقان فریاد مرا بشنوند وبه من بنگرند و شرمنده شوند....

نوشته شده در سه شنبه شانزدهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 11:11 توسط پارسا| |

چه غریبانه می خواهمت ......

ما را در سایت چه غریبانه می خواهمت ... دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 93 تاريخ: سه شنبه 16 خرداد 1396 ساعت: 13:53

صفحه بندی